den subban har subbat sin chans att få en sub på subways

TACK sofia evve emma! det var jätte kul den 28dec -08!

Dagen började med att jag emma sofia for och såg 94 , 95s "match . men det sög så vi for efter typ halva .
då for vi hem till mej pga att en viss emma och en viss sofia övertalade att de var tvugna att fara och lämna evves cykel just då och att det så var lika bra att fara till mej.. men så blev det ju inte ... ! aja . sedan när de skulle hem följde jag till konsum . där handlade vi till våran GODA fruktsallad glass smothie kladdkaka :D 

Efter middagen anlände [ hihihi jag har bra svenska! ] emma sofia , även evve kom då över :D . vi började då tillverka våra godsaker . typ en timme senare hade vi ätit upp allt och satt där goa och feta . HAHHAA 

Sedan såg vi sagan om ringen III lr vikken det nu var . efter det  hade vi väldigt roligt som jag ska lägga ut på bild längst ner och som jag troligen kommer bli halshuggen för :D . efter det utomordentliga roligheter vi hade för oss bestämde vi oss för att basta [ kl var då ~halv1 på natten ] . då bastade vi och duschade i min superdusch .

Vi släpade sedan oss över till evves hus och där såg vi filmen Tur&Retur och kom överens om att det var en tjej som heter Amanda som spelade båda huvudrollerna . efter det runt 4 gick vi in till evves rum och flyttade om som vi skulle ligga och ungefär halv 5 somnade vi in . lr iaf jag och emma .

När vi vaknade på morgonen av emmas väckarklocka ... var kl halv 12 . då bestämde vi oss att vi skulle dra in till stan . men emma skulle och bada med sina kusiner på edda så henne fick vi skita i . men vi tog bussen som gick 20över 12 så vi fick stressa gärnet .

På stan var det proppfullt . rea . vi tog en subway macka och därifrån kommer rubriken lr rättare sagt från sofia när vi satt inne på subway och åt ;D . efter det gick vi in i ett par gubbar här och var . med omening ofcourse . sedan hittade jag ett "linne lr vad det nu föreställde på cubusrean och en rosa/svart bh på H&M ej på rea . men den kostade only 50kr pga att min underbara kompis emelie gav mej ett presentkort på H&M i julas . [ btw jag saknar dej ] .

där tog den dagen slut .

puss och hej //sara





och nu .... det ni alla väntat på . det som ger halshuggs varning .


Kommentarer
Postat av: SOFIA

HAHA du är såå halshuggen ;D

2008-12-29 @ 22:17:14
URL: http://sofialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0