kjempetorsk

Jag hoppas du blir nöjd nu sirri!!! nu tog jag första inlägget ...

okej.. . idag har jag typ slappat hela dagen ... lr nae! jag har faktiskt städat . tro det lr ej! [det är sant iaf]
sen på kvällen for jag emma cornelia till sirri och emil kom också .. lr först for vi till OK och där fick sirri sin julklapp . en 1.5L cocacola och två gottochblandat påsar . och jag fick en 1.5L cocacola och en maraboudaim av henne . MMMm...coooolaaa...

sen for vi då till sirri och såg heartbreaker hotel . emil tyckte den sög så han gick och sov i sirris rum . men det var ändå kul . sen skulle emma och cornelia fara så då for jag med . cyklade en bit fast sen kom pappa och hämtade upp mej .


SEn tänkte jag förklara vfr vi är 30år [jag vetinte om sirri märkt det än]... vi är iaf 30år tillsammans .så enkelt var det

OcH den fina rubriken är ett norskt ord som betyder haj . jag tyckte att våran blogg skulle heta så . alltså . kjempetorskarna.blogg.se . men det tyckte inte sirri... :(... *snyft*...

här är ju en bild på en kjempetorsk .

erkänn att tänderna hans är lite smålika mina
 
haha okej inte finaste och nyaste bilden då . men ändå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0