Lillajulaftonen

sirri forts och vara tråkig... hon skriver aldrig på den hära .

jag har iaf målat shiit i mitt rum idag sen har jag varit med evve och emelie och ätit på santana osv.
vi hade så kallat "lillajulafton . TREVLIGT .
 <--<--en bild på finungarna från bästa
                                                                                                                                                 sommaren ever -07!

vi hade tänkt fara och se chc -93 -94 match , men vi orkade inte men fick höra sen att 93orna vunnit  . OTroLIgt ! . fast asså de är ju bra och så ... lr asså det var inte för att vara task lr nått sånt men ... jaa ... (A) BRA iaf .

imorrn blire nog evve och nu ska jag gå och öppna julkjlapparna de gav :] . jag kan inte vänta . fast jag vet ifrs vad jag får av evve eftersom jag var med då hon köpte .

nu kom jag också på att jag måste betala tillbax tiull evve fr förr ... ~100kr ... jag ska skriva upp det på handen så att jag inte glömmer det .


Ps ~ bara 2 dagar kvar till riktiga julafton dvs 24dec! om exakt 47min är det dagen före!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0