DEXTROZOL lr hur det nu stavas

tack för två asroliga kvällar :D
SOF och EVs
SOF,EMs, CORNELIA

bilder fr i torsdags , med SOF och EVs



dessa blider togs runt 03.00-04.00 tiden, mitt på natten alltså :D det som höll oss igång tills mina föräldrar gick upp ca. 05.30 (de skulle på jobbet) var nog all DEXTRO(L) som förbrukades (A):]

och ikv ska jag SOF EVs EMs SANDRA på bio, jag tror den hette *taket med stjärnorna* lr nått sånt , fast egentligen vill jag se Benjamin Button mkt hellre men. men man kan inte alltid få som man vill , så nu får jag slösa på 2 bios ist.

så jävla härligt med "förlängd helg! imorse kändes det som om det var söndag, jag blev så deprimerad tills jag kom på att det bara är lördag :DD .. och inte nog med det , vi är lediga på måndag också!!!!!! :D

men det suger att det är så kallt ute!!! :( jag hade ju tänkt åka snowboard i helgen , men he blire då inge av...

Kommentarer
Postat av: SOFIA

nämen oooh så najs me uppdatering!:D uppdatera lite oftare (typ varje dag)så kanske nån vill läsa eran blogg också!! ;D :D

2009-02-08 @ 01:02:58
URL: http://sofialu.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=8408

2009-02-24 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0