2/6-09

Idag var det ganska chill dag på skolan. första lektionen so-film, svenska- vi ska typ skriva om oss själva, idrott-kanot,lunch musik- lyssnade på två redovisningar sen gick jag till slöjden o gjorde klart och dom som hade musik gjorde nåt :P haha sen vare bsv men dom som inte hade nån rest kvar fick fara heeeem xD så jag for till emil (=  såg film>somnade>pizzza>hem och han hade träning :) ja, jag var inte på tränignen idag för att kan inte skjuta lr nåt så det ge ju ändå inget :S hemma har jag sett uglybetty>desperate house wives>christine och nu sisters and brothers ;) sen blire läggdags :) o imorn har jag sovmorgon :D :D :D :D har bara tre lektioneer sen slutar ja :D! ska kansek till stan o köpa skor men har inte bestämt mig vilka jag ska köpa :S aja se ju vilka det blir ;)
nu ska jga gå från datorn godnatt puss ^^
 

Kommentarer
Postat av: cornelia

haha söta ;]

2009-06-04 @ 17:49:59
URL: http://corneliawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0