GALET

Vi hade GALET kul på kanot lördagen den 6:e juni 2009=D Tack för det!
Här kommer några bilder från kvällen











Jag vill också berätta att jag Emelie Eve, sov i Emelies "lada, nu natten till måndag. Det var jätteroligt<3 Tyvärr var det inga bilder på flickorna...
Tur som det var så hade ju jag sovmorgon till halv 11=D!

Och så slutade vi kvart i 2 och då drog vi upp till stan efter lite tjafs med Andre123....
Det var jag Stina Eve och efter ett tag joinade Emelie till klanen ;D , vi vart uppe i stan till ungefär halv 7.

JUst nu väntar jag på att de ska höra av sej eftersom vi hade tänkt hitta på något=) + att imorrn bär det av upp i stan för att kolla på när kanal ( ++Emelie Emma) ska spela fotboll och vi funderar om vi ska tillbaka på franskan efter lunch för att vi skulle göra Glass ou four eller något sånt, men vi får väll se..=D

ett skratt om dagen - är bra för magen




Kommentarer
Postat av: Josefin

Ni måste komma till franskan!!

2009-06-08 @ 21:43:35
URL: http://josefiinbergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, emelies lada:P

2009-06-08 @ 22:38:51
URL: http://emelienordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0