hej :)

det var typ ett tag sen jag skrev ;) menmen det har iaf inte hänt nåt speciellt förutom i fredags då-skolavslutning & forsränning ;) sen har jag varit mkt med emil o sanna,joypeak med folk o städat :P jaa .. sen har jag inte tränat på länge, foten vart bättre men i lördags så hoppade jag från våran lastbil o landade fel med samma fot :O lyckat .. det är iaf den högra foten så kan verken skjuta eller springa fort... fast hade tänkt att träna imorn men tr-äbninge vart jue inställt o känner idag att det skulle inte gå att träna.. vill verkligen träna menmen sånt är livet
snart ska jag,emil,mike(emils pappi) och sanna fara till deras stuga och typ chilla där :) emil ska säkert bada :P som vanligt o  vi ska iafgrilla marshmellows ;)
  
bilder från förra gången vi var där =)

jaa, detvar nog allt ska packa lite grejer mde dmig, skriver kanske sen om jag orka och bilderna från skolavslutning & forsränning kmr nån annan gång puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0