IDAG..

..får alla lov att säga grattis till den älskade Evelina Wallström som just fyllt 16 år! =D<3
Här kommer en vacker bild på den vackra flickan och hennes fader.
hihi.. skolavslutningen, 2år tillbaka=)
Och när jag väl börjat prata om det så vill jag bara uppmärsksamma för er tröga, att det endast är 6dagar kvar nu till den SISTA skolavslutningen! och då menar jag verkligen SISTA.... =D


Hur som helst har jag suttit på ledarkurs dagen i ända... halv 9 till ungefär klockan 5....
Men det ska jag ta igen nu, genom att fara ut med ett underbart gäng till kanot där vi ska, förhoppningsvis ha en asROLIG kväll, bortsett från kylan! =D
'
 Jag tar med mej kameran fast den har snart slut batteri, men någon bild kanske ni kommer att få se senare=D



ett skratt om dagen - är bra för magen

Kommentarer
Postat av: eve

haha men tack min underbara vän!=D

2009-06-07 @ 13:10:13
URL: http://evvvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0