såå äre

hej alla läsare :) har ni haft en bra helg ? :) det har typ jag, bara typ :P
joo så här var det i fredags vi hade vanlig skoldag och sista timmen hade vi engelska o fick veta betyyyg i svenska o engelska!!!!!!!!!! var hur nervöst som helst :O jag var iaf en av dom som fick vänta längst :S men det var värt de ;D nån ropade att detvar min tur att gå ut o veta betygen. satte mig ner mittemot christa sen sa hon siriwan jag skulle kunna sätta betyg i vanlig svenska på dig asså G men johanna sa att jag skulle sätta betyg i svenska 2 så jag har sätt VG på dig i svenska 2. dåå blev jag glad! :D sen sa hon att engelskan var lite på gränsen mellan G o IG ... OOOOOOOCH JAG FICK GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG :D hade g i allt förutom hörförståelse :P så hon sa att jag skulle träna påre i sommarn ;) det fixa jah ;)
efter de for jag,emil,oscar,adam,pierre o ville på stan :) hade tvingat me mig dom ;) busiit :] på stan köpte jag då skor till skolavslutningen ;) vet inte riktigt om jag ska lägga ut npn bild på dom :P vi får väll se om ni kan övertala mig ;) ehhe ja.. köpte rosaröd nackellack o genomskinligt och en mascara ;D fintfint vare :D efter de gick vi till dallas o åt där :D fast då for adam hem .. han skulle äta hos pontus :P alla utom pierre beställde en pizza o han tog kebabtillrik++ :P hehe vi vart iaf skit mätta :P ja sen rörde vi oss mot solbacken för att köpa godis :P och jag köpte b& Js :] sen for vi hem fast emil stannade hos mig :P. vi städade mitt rum ett tag, sovdfe ett tag sen for  till grottan... för att sara o eve ville att vi skulle komma. så såg fredagen ut


 me love it!



då vare lördag dåå, hmm.. vaknade sent sen gjorde ingenting på hela dag :O o sen på kvällen började jag typ städa :P sen for o hämta syrran från jobbet o sen for till älskliing o sovde däår :)
idag _(söndag )kom elias upp o väckte oss typ halv 10 för att vi skulle till granå :P jag o emil orkade inte stiga upp så vi låg kvar i sängen hehe efter 10min kom jessica upp o sa att vi skulle gå ner o fika :P o nåra min senare okm tommy :P hahaha jaa.. så vi klev upp fikade sen for jag hem för att hämta mer kläder o emil skulle tanka  osv :P vi körde liksom moppe dit :S det var kallt fastän jag hade vinterjacka o tjocka vantar o sockar :O vi for från mig typ 10 i 11 o var där nångång före 12. the boys körde cross o jag o jesscia satt o sola men det var typ ingen ´sol :P haha  sen fiskade jesscia o jag kollade  på :P sen klippte o gräs o jag kollade på :P .. hjälpsam var jag lr nåt ^^ sen gick jhag o emil in o såg lassie :P middag var mellan 3 halv 4 .. jag o  emil for därifrån prick 4 o var hemma tio 5 :P o sen vare träninge... har fortfarande ont i foten men var med ändå. ahha..
Imorrn blire SOVMORGOOOOON till 20 över10 =) vi har bara 2 lektioner imorn sen slutar viiiii :D det blir typ 1 :D
ska tyo sova nu är rå trött godnart puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0