Saras vecka

Jag tänkte sumera min vecka och det ser ut såhär;

FREDAG

Skolavslutning
+resten av klassen!

Sedan bar det av till forsränningen i Ekorrselet.


LÖRDAG

Kom jag hem runt 04.30 efter en galen forsränning som slutade med att min, emma, sofia, sofia, sandra, jossan, evelina, stinas båt + nårga fler, välte i början av första forsen. En skräckupplevelse enligt vissa, men en galet KUL upplevelse enligt mej! =D
en annan grupp som tog sej ann vågorna på ett mycket värdigare sätt!

09.30 tog jag mej upp ur sägen = soffan, och senare på dagen drog jag och evelina till joypeak där vi mötte folk som vi hängde med hela dagen och även kvällen=) .. ända tills det att jag for till cias båt och myste med cia,signe,stina vi som sov där, fast också med de som "hälsade på, dvs. emmaW,amandaM,juliaA=)=)


SÖNDAG

Efter en lång natt, startade vi som jobbar inom fotbollsskolan redan klockan 10.00, så inte fick vi någon sovmorgon inte..
Vi hade kurs till ca 15.00, 2h hann jag hem innan jag skulle tillbaka på samma ställe för att gå på en ny kurs, Övningskörningskursen som höll på till 21.00... gissa om jag var trött efter det!


MÅNDAG

Fotbollsskolan startade och jag, signe, tusse, arvid vart tilldelade gruppen med pojkar -99 -98 -97, ett härligt gäng=D! förutom vissa då... De var sammanlagt 23st.



TISDAG

Fotbollsskolan då, sedan på kvällen var jag med eve och cia. Ännu senare följde vi hem till vilhelm som också alexanderR, pierre, amandaR, sofiaL, juliaL gjorde=D


ONSDAG

Fotbollskolan fortsätter=D och dagen avslutas med en storförlust mot morön -94... HEMSKT




TORSDAG

Fotbollsskolans sista dag! Avslutas med match mot flickor -99 -98 och det blir 2-2, synd grabbar=D
Vattenkriget får jag ju inte heller glömma, Lukas Sameby, nästa gång jag träffar dej, du är körd! =D

Några av min och signes favoriter
DAVID
ALEXANDER
VINCENT
LUCAS
MAX
FILIP
HANNES



Efter avslutningen drog jag, signe, stina, cornelia, josefinL, pierre till kanot. Alla doppade sej utom pierre och cornelia... =D

På kvällen såg jag, cornelia, signe, emmaW, amandaM, cia SAW II !=S fyfan säger jag bara...
Men trevligt var det ändå! =)


FREDAG

Snart far jag till stugan, där finns kusinerna osv., brännboll ikväll ;)
Kommer bilder från det på lördag=D




ett skratt om dagen - är bra för magen


Kommentarer
Postat av: ´julieee

ÄR DE INTE DAGS ATT BLOGGA SNART VAA?:);D

2009-07-23 @ 16:03:21
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0