sooooool

Asså igår stormade detbara in folk för att äta mat! :O det är ju positivt me njobbiogt ;)
aja matchen ggick piss... har virckat foten så jag haltar när jag gå... men det går jue över ngn ;)

Idag började medatt vi hade sovmorgon till 10.20 :} fast fick inte sova så länge :P emil ringde mig20 över 8 :P efter de kunde jag inte somna om :S gick o duschade ist ;)  första lektionen var då matte och jag gjorde minst 3 tal :P heheh duktigt av mig lr nåt. ja, sen lunch o sen gympa fast var itne me fick ist räkna poäng, vi hade brännboll på gympan xD
sen fick vi se film på so!:D värsta chill dag allså!! :D

nu ska jag fara till stan med cornelia då blire väll att halta där ist ;) försöker få me ville o nån  till få se om jag lyckas :P

cya pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0