Sommarlov om 13h34min!

 skolavslutning i 7an :P
SKolavslutning idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D + forsränning ;)
härligthärligt ;D hoppas att det kmr att blir bra väder :)

igår (tors) spelade brännboll o fotboll mot lärarna o det gick typ bra  fastän det gjorde ont :P sen vare släptåget :) efter de for jag till emil o spelade sims 2 ;) har lixom installerat det där :P hehe och ikv har jag varit meed sanna. vi har handlat grejer som jag behöver till skolavslutning o forsränning. jag har tränat på "catwalk" är inte så jättebra på de men det duger till på skolavslutningen iaf ;D
måstesticka... ska upp tidigt imorn  så vi ses sen på dan godnatt 
puss sirri  (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0