Jag hatar att..

..skolan börjar imorrn =( men nu har jag iallafall lovat sirri att skriva lite, men lägger istället ut några bilder från sportlovet.

Här är jag och Linnea i DJUPsnön i sorsele=D.



Emelie och Stina på toppen av rävarbacken där vi gör upp våran rätt så misslyckade eldoch där vi sedan åkte i backen tills jag fick ont i huvudet=(.Men det var kul så länge det varade=D!

En annan dag bestämde sig Emma och jag oss för att ta en cykeltur[till KÅRNE]och turen slutade hemma hos Emma. Där vi satt och var feta och åt varsin stor marabou + några CC.

DAgen därpå drog vi till Klutmark och då var också Cornelia med=D ... och Emma gumman, du fick ju till det riktigt bra på slutet, fösrta åken var väll inte så värst lyckade om man säger så=].
Den dagen var ASrolig=D och på kvällen kom jag Sirri Cornelia Pierre till Emma[aka Dregel] och där såg vi en läskig film som jag inte kommer på vad den heter, men det var iallafall trevligt=D

Och igår var jag och Emelie i Umåe och shoppade för VÄLDIGT mycket men däremot inte SÅ mycket=(.
Men det var iallafall jättekul!=D. På kvällen kom Evlina och Stina över en kort stund. Då såg vi melodifestivalen som SÖG!!! Vad FAN tänker alla med?! SKicka Snälla,Snälla - låten vidare? DEn SÖG ju *****! Hehe (AA).. men den gjorde verkligen det...AJa efter ett tag drog de hem till sig själva och IDAG[snart] har jag fotbollsträning i tältet.<3=D

ett skratt om dagen - är bra för magen

Kommentarer
Postat av: SOFIA

man saknade dig på lovet!!

2009-03-12 @ 19:14:08
URL: http://sofialu.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med sofialu! fastän jag var med dig några dagar så vare ändå för lite...<3

föresten ska du inte skriva nått om den otroliga trippen till KITTELFJÄLL (a)

lr har du skrivit klart för i år nu lr;)



haha, nämen du får ha det bra!!<3

2009-03-18 @ 16:25:16
URL: http://emelienordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0