nothing compares to you..

Igår hade vi match mot bolden och vi vann så klart ;)
6-3 vart det ;D Gjorde ett ass och ett mål som boliden gjorde var typ mitt fel..
men äsch vi vann ju ändå såå ;)

På kvällen var jag med alle, arvid och sandra (arvids kompis). Vi spelade först wii sen satt alla och smsa :]
efter ett tag såg vi film, jag fattade ingenting  av filmen :S satt jue och smsa ist :]
Halv 12 for jag och arvid hem och jag var hemma före han hahah :}  lite stolt var ja  ^^
så såg lördag ut :D

Idag äre ju söndag, jag vaknade kl 12 :], mamma var inte glad på mig :P
Hon kom in i mitt rum flera gånger och frågade om jag ville fara till boliden och sen sa hon att jag skulle städa :P
Boliden vart det inte :P, städa har jag gjort i typ 2 timmar idag :P KUL? ehhhh nej :)
Nu är mitt rum iaf lite finare än förr :], man ser iaf golvet :] ahah

Ikv blire träning! jag vill inte ut och speinga :( det är kallt :(  jag har ju dålig kondis så jag måste jue  :S
aja, ska fixa lite käk sen far ja:)
O det blir nog tv lr nåt efter träningen

puss o kram
/si


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0