sara goes pro...

..på att fixa bloggen :O!
Alla kan nu se hur ...underbar.. den blivit..
Haha nejmen allt är inte klart, och inte rätt header, jag skulle bara testa om det funkade.

Så nu uppmanar jag Sirri att skriva på¨bloggen!!

Jag kan börja med att berätta hur jag spenderade fredagskvällen;
Den startade med en massa problem med mopparna, men tillslut tog vi oss, Evelina SofiaL Stina, upp till stan.
Där stannade vi till vid Hemmakväll och köpte varsin ben&jerrys, där mötte vi också två väldigt snälla personer vid namn Signe och Ida. Efter ett tag bar det av hem till URS igen, där mötte vi the moppecrew, inehållandes med bland annat Emma och Sandra + en massa moppepojkar. Emma var ej glad på mej, har ingen aning hur det kan komma sig.
Efter prat med dom drog vi hem till mej och såg en film... egentligen var det precis det jag inte ville göra, vi var välkommnade på 3 andra ställen.., men det var ju rätt så mysigt ändå=)!

Imorgon bär det av till Umeå med flickorna, Emma och Stina. Där hade vi tänkt hitta kläder och kanske hitta något ragg som en viss Viktor Berglund trodde. Jag hade tänkt ta med mej kameran, så förhoppningsvis kommer det snart ut några bilder från Umeå!=)

ett skratt om dagen - är bra för magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0