Sara, sluta tro xD

Nu sitter jag här och tar ut stöd ord från författararbete som jag gjorde klart i lördags. Vi måste redovisa det imorrn inför klassen eller på onsdag blire för mig ;P på bsv timmen och det kommer att gå skti bra! nooot..

Idag så vare jue skola.. sen efter skolan så var jag med äslkling och han har legat i min säng hela tiden, han hade huvudvärk, men egentligen hade han feber trodde jag iaf :O
aja men nu ska jag berätta vad jag gjorde i helgen:)

FredagSF Bio: Wolverine
skola...
o efter skolan såg jag,älskling , ville, adam och cornelia for och såg på Xmen 3
den gick ju att se på, helt okej. 
efter filmen så gick vi till ica, älskling köpte 2st b&js till mig :) sen for vi hem. 
älskling skulle sova hos mig så han följde mig hem, sen for han till ok och köpte en påse chips och då hade vi kvar lite godis och lite cola som vi hade köpt.
vi sen såg vi på talang och singing bee och jag gjorde bokrecention samtidigt. efter 22.00 gick emil upp och la sig i min säng och jag fortsatte göra författararbetet. blev klar prick 00.00! sen sparade det jag författararbetet på datorn och då... råkade jag ersätta nån annan fil ist så blev tvungen att göra om på lördag.

Lördag

var jag med älskling och sen for jag till stan och bytte byxor åt pappa. gick på stan ca 20 min och hittade en vit klänning på MQ fast jag vet inte om jag ska köpa den :P, sen for jag hem o gjorde klart författararbetet o älskling skjutsade mig till christina för att lämna in arbetet.
på kvällen så somnade jag framför teven, tror att jag vaknade 23.20 av att syrran kom hem.

söndag'

städade mitt rum och sen sprang jag till emil i hamn. Lite duktig var ja :] när jag hade kommit fram fick jag duscha o sen fick jag ta på mig emils kläder :P, hade ju ingenting med mig :P Fick ha på mig hans klasonger, t-shirt och en tjocktröja. själv hade jag mina äckliga mjukisbyxor som jahsprang i:P. ja sen såg vi matrix 3 :P o sen fick vi plattar till middag :) efter de for vi till mig för att jag ville ha mina egna kläder på mig när vi skulle se match på guldvallen sen killarnas träning.
var på guldvallen från 19.00 - 22.00 hehe kallt vare :P det spöregnade vid 10

nu blire att sova ^^
Godnatt 
   Puss(L)

Kommentarer
Postat av: julia

jag har köpt en sådan vit klänning på mq fast en svart fast jag tror inte dom svarta finns kvar för jag köpte den för flera månader sen(a)

2009-05-12 @ 14:35:42
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0